Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 14 augusti 2016

Helgen försvann :)

lite inlägg under helgen för det har varit festival, hemmamatch och lite intressanta möten och diskussioner!


Men nu är ytterliggare en fantastisk festival över för denna gången...
Festivalen hade en intressant suprise för mig:

Festivalen rullade på bra och väldigt roligt tyckte jag att det var att vi fick bra turneringar för P16 och F18. Tyvärr blev en del P16 lag lite skadade så andra dagen var det inte 15 manna hela tiden men stora delar av helgen har P16 fått 15 manna spel! För F18 så hade vi 4 lag i turneringen vilket var fantastiskt skoj då det fick en hel hög med matcher under helgen!

Hemmamatchen mot Trojan flöt på bra med en fantastisk publik och inramning med festivalen pågående i bakgrunden!

Jag har livestreamat P16, F18 och hemmamatchen för herrarna och kommer när tid ges att redigera dessa(dela upp dem) och namge dem. de finns på:
https://www.youtube.com/channel/UCU6HU2TBD4K3lYVNpSfj4MA

Det finns så många man skulle vilja tacka efter helgen för det är fantastiskt många som ställer upp vilket möjliggör för oss att genomföra detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar