Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 19 augusti 2016

mycket bra!

Australia players shave heads in Christian Lealiifano tribute

Last Updated: 18/08/16 12:03pm

David Pocock with his shaved head in support of  Christian Lealiifano
David Pocock with his shaved head in support of Christian Lealiifano
A number of Australia players have shaved their heads ahead of the Rugby Championship clash against New Zealand, in support of team-mate Christian Lealiifano who has leukaemia.
Will Genia, David Pocock, Matt Giteau and Matt Toomua were among those who had shaved their heads in a sign of solidarity for Lealiifano, who was diagnosed with the cancer in August.
 

Australia vs New Zealand

August 20, 2016, 10:30am
Live on 
Lealiifano has been a standout performer for the ACT Brumbies in recent Super Rugby seasons, with 117 games and 19 tests for Australia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar