Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 19 augusti 2016

Laguppställning

Morgondagens laguppställning
Imorgon spelar Pingvins Herrlag borta mot Hammarby. Följande spelare är uttagna till laget i Allsvenskans sista grundomgångsmatch:  
1 Lars Tunestål
2 Andy Persson
3 André Eriksson
4 Tobias Rörstam
5 Kaiser Simba
6 Linus Ahlgren
7 Peter Wikström
8 Niklas Eriksson
9 Matthew Keane
10 James Campbell
11 Mark Malm
12 Erik Axel Arvidsson
13 Alfred Meitmann
14 Jonathan Svensson
15 Joel Ödin
16 Johan Vuris
17 Hjalmar Edensten
18 Patrik Månsson
19Tom Tamanivalu
20 Andreas Vuris
21 Nataniel Cickovski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar