Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 7 augusti 2016

F18 sevens

Grattis Nora till uttagningen!! Bra jobbat!

F18 Sevens: Trupp till EM 2016 uttagen

2016-08-07 19:19
Förbundskapten David Mobbs-Smith kan efter lägret i Norrköping 6-7 augusti presentera följande trupp inför F18 EM i Vichy (Frankrike) 10-11 september. 
  • Uppdaterad: 2016-08-07 19:47

Rugby Europe anordnar för tredje året i rad European Championship för F18. 
I år har turneringen utökats till 16 lag, varav tre av dessa är stora världslag, Kina, USA och Canada som bett om att få deltaga och fått dispens av Rugby Europe att vara med.
Vi har äran att gratulera följande spelare som blivit uttagna att representera Sveriges F18-landslag i EM i Vichy, Frankrike, den 10-11 september. 
Sara Jönsson (kapten)Vänersborg RK
Minnona NunstedtVänersborg RK
Lynnia Tatu-RobertssonVänersborg RK
Daniela SilipigniNorrköpings RK Troján
Mathilde BarlachMalmö RC
Elin SternerMalmö RC
Clémence RyonMalmö RC
Nora AhlströmPingvin RC
Emelie AnderssonMalmö RC
Lisa LindskogNorrköpings RK Troján
Moa OlssonEnköpings RK
Moa HenningssonErikslund KF
Reserver på hemmaplan:
Annie KarlssonBorås Ravens RFC
Emma WederwangMalmö RC
Staben: 
Head coachDavid Mobbs-Smith
Assisterande coachAnna-Lena Swartz
ManagerBritt Westesson
Physio Jonas Toresäter
  

 

 Mer information:
http://www.rugbyeurope.eu/group-301.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar