Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 28 augusti 2016

Kval till allsvenskan

Kvalet till nästa års allsvenska är i full gång. Enköping har mött Spartacus 2 ggr och vunnit så nu väntar kval mot jumbon i Allsvenskan Trojan. Blir säkert ett tight möte och det skall bli spännande att se om Trojan blir kvar eller om Enköping tar klivet tillbaka upp!

Det har även spelats en kvalmatch för div 2 lag som jagar div 1

Första matchen är spelad mellan Kalmar Södra och Erikslund. Kalmar gick segrande ur den striden med 33-19

Och naturligtvis spelas det också placeringsmatcher därimellan och i div 2 spelas fortsättningsserier under hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar