Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 1 oktober 2015

Australiens lag till Lördag

Australia

1. Scott Sio
2. Stephen Moore (c)
3. Sekope Kepu
4. Kane Douglas
5. Rob Simmons
6. Scott Fardy
7. Michael Hooper (vc)
8. David Pocock
9. Will Genia
10. Bernard Foley
11. Rob Horne
12. Matt Giteau
13. Tevita Kuridrani
14. Adam Ashley-Cooper (vc)
15. Israel Folau

Australiens lag mot England på Lördag.  Starkt lag med många duktiga spelare. Mina favoriter i detta lag:
2. Stephen Moore  Kaptenen som tar sitt ansvar och som sällan gör en dålig match
8. David Pocock   en arbetshäst som är överallt.
15. Israel Folau    snabb fullback med full koll som kan göra det omöjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar