Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 20 oktober 2015

Klaga på domaren?

Vi brukar alltid stoltsera med att vi accepterar och inte klagar på domaren. Tyckte inte de Skottska fansen har visat någon större respekt för detta. Dels glömmer de snabbt tex vad som hände i Samoa matchen med deras knock-on som inte dömdes bort. annars hade de inte varit i kvartsfinal.....
Men läs denn artikeln den är viktig och bra
http://www.telegraph.co.uk/sport/rugbyunion/rugby-world-cup/11941250/Attack-Craig-Joubert-for-the-difficult-decisions-he-made-against-Scotland-and-you-are-attacking-the-spirit-of-rugby.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar