Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 15 oktober 2015

Trista beslut

Så jädra trist att öppna tidningen och se att de skall dra in på bidrag till tjejidrott, handikappidrott och rekryteringsbidrag...... man hugger benen av de som försöker se till att ungdomarna har en meningsfull fritid. Sen som en bonus så plockar man bort omklädningsrum i ett område där det redan saknas omklädningsrum.... Blir lite ledsen det hade varit bättre de höjt skatten litegrann. Ingen hade märkt det i plånboken men våra ungdomar hade fått det bättre.

http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/oenig-namnd-tog-beslut-om-att-spara/?share=eyJkYXRhIjp7InVybCI6Imh0dHA6XC9cL3d3dy50cmVsbGVib3Jnc2FsbGVoYW5kYS5zZVwvdHJlbGxlYm9yZ1wvb2VuaWctbmFtbmQtdG9nLWJlc2x1dC1vbS1hdHQtc3BhcmFcLyIsInR0bCI6IjE0NDUwNjAzODUiLCJ1c2VyX2lkIjoiNTU0NzI4YTE5OTZlNTkwYjU2MDAwMTNhIn0sInNpZ25hdHVyZSI6IkVQOVMxUHhIaU5DUkpFZ05EUkZ0Qjlsekk3eGF0cmtSNzhRaHpZV2MyeFk9In0%3D&fb_action_ids=10153640921482999&fb_action_types=og.likes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar