Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 22 oktober 2015

Movember

Hej,
I Movember i år kommer jag att odla min mustasch i 30 dagar, och eftersom jag gillar utmaningar kommer jag även att aktivera mig och röra på mig med MOVE varje dag i 30 dagar. Jag gör det för att samla in pengar till Movember Foundation och jag behöver ditt stöd:
http://mobro.co/danielsorensson1962
Jag brinner för Movember Foundation eftersom de kämpar med några av de viktigaste hälsoproblem som män står inför: prostatacancer, testikelcancer, mental ohälsa och fysisk inaktivitet. Din donation kommer att hjälpa dem att ha en bestående inverkan på mäns hälsa.
Donera online på http://mobro.co/danielsorensson1962
Läs mer om det viktiga arbete som Movember finansierar och den inverkan som din donation kommer att ha:
Det är mycket som hänger på denna mustasch, så tack. Tack för ditt stöd!
Mo Bro Daniel Sörensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar