Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 5 oktober 2015

Måndag morgon

Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt.
Jo ja sa just de att det är måndag morgon
och mitt huvud känns så tungt


Japp det är Måndag morgon och jag tittar tillbaka på en fullspäckad helg.... Fullfart på bygget där hemma, Kanonmatcher i VM och Australien vann! Sen på Söndagen så tog P16 hem guldet i öresundsturneringen efter 4 delomgångar under året så stod de som slutgiltliga segrare. de har en imponerande vinstrad nu och väldigt få insläppta försök. De är uppe i 15 raka vinster och bara 4 insläppta försök. Hade det inte varit för ett misstag och offside mot ett skotskt lag på Viking cup så hade det varit ännu längre vinstrad. De har gjort en fantastisk säsong och nu väntar snart Touren!

Nästa år är det fullt fokus på P18!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar