Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 22 augusti 2015

Allsvenskans sista omgång

Idag spelas sista omgången i Herrallsvenskan med spännande matcher.

Enköping möter Trojan och har en teoretisk chans att ta sig till slutspel om de besegrar Trojan stort.

Södertälje spelar mot Pingvin och här är det spännande att se hur formen i de båda lagen är inför slutspelet då de lär drabba samman i semifinalerna som börjar nästa vecka eftersom de slutar 2:a och 3:a

Hoppas Pingvin har fått ihopa sitt lag och att vår nya spelare kommit på plats. Hoppas också att våra återvändare har hittat tillbaka och att de alla tillsammans kan bjuda Södertälje på en god match idag!
Ännu viktigare blir dock nästa helg då semifinalerna börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar