Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 17 augusti 2015

Trevlig helg!

Hade en trevlig helg. Hela Lördagen var jag på Pingvin med träningsläger för U16 och U18 grabbarna och efter det var det hemmamatch mot Enköping som Pingvin vann med 98-0.

Födelsedagen förflöt trevligt med en del Guinness under dagen men på kvällen kom johnsson med en Whiskey sen vet jag inte vad som hände förutom att vi hade det trevligt med rödvin, Whiskey och Cigariller.... Låg däckad nästan hela Söndagen... Känner mig fortfarande lite småbakis idag.

Och så har vi en akutleverans av jobb som måste levereras innan kl 14....
Får se om lunchen hjälpte så man kan piggna till!

Nu börjar seriespelet för herrarna rinna mot sitt slut och semifinalerna ser ganska klara ut även om Enköping har en teoretisk chans att ta en plats. tror det blir enligt följande
Exiles Vs. Trojan
Södertälje Vs. Pingvin

Hoppas vi får ha alla spelare hela och krya till semifinalerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar