Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 10 augusti 2015

Slut på semestern....

Så kom dagen då man åter är på jobb. Det är inte pigga ögon idag.....
Dags att åter komma in i rutinerna och hitta tillbaka till vardagen. Hade en bra sommar med en fin Camping i Vedema med kanonväder som räddade sommarkänslan. Fick också fixat lite hemma som skulle varit gjort långt tidigare.

Herrarna vann sin match mot Trojan och Australien vann mot Nya Zeeland så det känns gött. Fortfarande bitter och besviken på att det inte blev någon festival i år men nu ar det dags att ta nya tag.

Känns som att det är dags att rycka tag i hela klubben igen och starta om med nya krafter.

Hemma finns det gott om projekt att rycka tag i och nu går jag bara och väntar på besked om byggstart för vårt vedskjul/cykelförråd sen skall det påbörjas så vi får in veden innan vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar