Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 31 augusti 2015

Helgtrött

Trodde det skulle bli en ganska lugn helg men det har varit fullt ös hela tiden. Fredagen blev middag ute eftersom det var Palmfestivalen i Trelleborg. Lördagen sprang sonen Trelleborgsloppet med U16/U18 laget och då var jag där och heja på dem, direkt efter det bar det iväg till stallet där dotter gjorde premiär efter ett långt sommaruppehåll och byte av ridskoleentreprenör på Brosjödal. Efter att barnen fått sitt på Lördagen hann jag med att bära lite plattor och mäta ut vedförrådet sen var det dags för kräftskiva och socialt umgänge.
Söndagen fick jag förvisso sovmorgon men vi upptäckte att vi glömt bort att vi skulle på kalas så det var bara att snabb som en vessla göra sig iordning och åka iväg. Söndagskvällen blev lite jobb och försök att hinna med lite TK/Serie arbete.

Skall bli skönt med en vecka att försöka vila upp sig lite.

Skånetjejerna förlorade tyvärr sin andra semifinal i helgen mot Exiles. Herrarna spelade sin första semifinal borta mot Södertälje och de spelade oavgjort vilket lovar gott inför returen på Lördag(avspark 14:00). Hade känts skönt om vi tog oss till Final!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar