Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 12 augusti 2015

Höstkänslor...

Känns konstigt att man i en sommarmånad sitter och får höstkänslor men man är tillbaka på jobb. har precis hivat iväg ett jobb som var på håret och nu har luften gått ur en. Då tittar man ut och det är grått och trist... Känns som om att det vore September/Oktober redan.
det var bättre igår då vi efter jobb stack iväg och fick plockat lite kantareller :)

Hoppas det vänder igen med mer värme och sol annars lär man väl gå under i Januari....

Det var ett tag sedan jag såg Pingvins Herrar spela så det skall bli skoj på Lördag och extra skoj för att både Alfred Meitman och Andre Eriksson är tillbaka. För en gångs skull tror jag att vi har ett bättre och bättre lag för varje match istället för fler och fler skador. Skall också bli skoj att se om Erik Arvidsson(tidigare Helsingborg/Hamlet) skall spela då jag inte sett honom så mycket tidigare förutom i yngre år.  Skall försöka njuta av Lördagens rugby med Träningsläger för våra U16/U18 och hemmamatchen och förtränga vissa ålderstecken som tydligen gör sig påminda på Lördag.

Glöm inte att anmäla er till U14/U17s tipsliga!
Och nu finns Pingvins Rabatthäfte till försäljning med finfina erbjudande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar