Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 27 augusti 2015

Glada bilder

Blev väldigt glad när jag såg inlägget igår från Pingvin. Vi brukar hjälpa till innan Palmfestivalen med att resa tält, staket och bära bord&stolar. Igår var årets första pass och vi skulle var ca 10 personer men det dök upp 23st från Pingvin och från alla lag och delar av klubben :) barn, föräldrar spelare och tränare och styrelsemedlemmar. det är det som är rugbyn! en för alla och alla för en!

Sen skall vi snart ha en öresundsturnering i Trelleborg för våra ungdomar och av gammal vana skickade jag ut till föräldrarna om grillning mm då dök det ganska snabbt upp ett mail om att damerna och herrarna tar hand om det :)
Tillsammans blir vi starka!

Och som extra bonus så har jag haft ett suveränt möte idag med Fritidsförvaltningen. Så nu är det en stolt och Glad Pingvinare här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar