Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 6 september 2015

Äntligen söndagkväll

Efter en lång och rolig rugbyhelg har jag nu landat i soffan med en Laproigh....
2 av 3 i helgen :) herrarna till final! U16 vann sina matcher idag. Det enda som inte gick vägen var wasps  som förlora mot Samoa. Jag är glad och stolt över vår klubb. Så mycket hjärta! Trots att seniorerna firade finalen igår så var de på plats på dagens öresundsturnering för att hjälpa till med Grill, domare mm.
Idag kunde föräldrarna njuta av sina barn som spelade medan damlaget och herrlaget hjälpte till med mark servicen. Så jädra trevligt att se!
Har tyvärr åkt på en dunderförkylning så det lär bli en väldigt lugn kväll.
Tack alla som hjälpt till I helgen och gjort den till vad den var! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar