Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 25 september 2015

P16

Kan knappt jobba.... redan nervös inför helgen då "mina" P16 skall spela USM. Jag vill så gärna att det skall gå bra för dem....
Här är Lördagens Spelschema:
Söndagen vet jag inte hur det är tänkt ännu..... mina farhågor är 3 matcher på Lördagen och sen bara en match på Söndag(bronsmatch eller final)  Trist.... bättre med 2 matcher per dag tycker jag.
3 matcher på Lördagen är risken stor att det blir som annars att en del lag har redan problem på Lördagen med för få spelare mm och sen 3 tuffa matcher på det så blir det skador mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar