Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 15 september 2015

Mycket nu....

Inte skrivit här på ett tag då jag inte riktigt har haft motivationen eller orken. Har försökt samla tankarna.... ja ni undrar säkert vilka tankar och om jag verkligen kan tänka :)
men jo jag har en del som susar runt i tomrummet däruppe.
Men idag kände jag att jag kan inte hålla mig....... RWC börjar på Fredag!!!!!!
SM-Final på Lördag!!!!!!

Så jädrans nervöst. Hoppas på stor publik på Lördagens SM-final del 1.
Skall bli skoj att se alla på plats och allt som kommer att hända med finallunch, förmatcher, grill och shoppen med bra erbjudande och själva matchen!

Blir Soffan på Fredag med England Vs Fiji på Viasat Sport. känns extra roligt att de sänder live med kommentatorer på svenska!
Hoppas de får ett bra mottagande av sporten på kanalen och att vi får se en bra fortsättning med att de visar rugby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar