Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 28 september 2015

Trött idag :)

Det blev sent inatt då man skulle hämta svensk mästare från bussen. den landade ca 01:30 i Trelleborg...
Sen har många anspänningar släppt när de äntligen fick vinna sitt SM-guld.
Idag går jag runt med trötta ögon men med ett fånigt flin på läpparna. En måndag som denna är till för att njuta av SM-Guld. Idag kan inget störa mig :)

Ikväll tar vi en träff med Grabbarna och snackar igenom helgen och hur vi skall gå vidare framåt. Men en sak är säker att med mycket publicitet och framgång så väcker det liv i rugbyn. Har idag redan fått 2 meddelande med grabbar som vill börja igen och saknar rugbyn.

Känns så jävla gott med det flyt och den andan vi har i Pingvin just nu. Och just andan tror jag är vägvinnande. Vi har både andan med att alla skall spela alla är välkomna. Sen har vi som trygghet en fungerande styrelse och ekonomi och framförallt en kultur hos föräldrar mfl att hjälpa till och att ha skoj!

Idag skall jag bara fortsätta gå runt med mitt fåniga flin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar