Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 5 september 2015

Rugbydagen

Dagens artikel på första sidan i TA!

Jag är som vanligt sjukt nervös när det är Match dag.  Magen kör runt och jag är helt okoncentrerad. Idag spelar herrarna och imorgon alla ungdomarna. Grabben har dessutom byta position inför imorgon så det gör mig ännu mer nervös...
Som tur är idag säger är dagen fullspäckad. Dottern skall på ridning. Jag skall hämta släp och tidningar till grabben som säljer kvällsposten. Sen är det hem och lasta släpet fullt med häckar... iväg till tippen och efter det hem och göra sig iordning för att sticka upp på klubben där jag skall hjälpa till med Imtechs företagsdag och sen är det förberedelser för matchen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar