Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 4 september 2015

Wasps Vs. Samoa

På Lördag tar Wasps emot Samoas landslag för en förmatch till VM. Intressant att se hur Wasps spelarna tar sig an den uppgiften. Det är en del ordinarie spelare som är iväg med sina landslag men det innebär en hel del yngre namn på bänken som kanske får sin chans i denna matchen. Väldigt skoj att se hur Gopperth har axlat Goodes mantel som nr 10. Jag gissar att Wade gör 2 försök....


Wasps’ squad 15. Rob Miller
14. Christian Wade
13. Elliot Daly
12. Ben Jacobs
11. Josh Bassett
10. Jimmy Gopperth
9. Joe Simpson
1. Matt Mullan (c)
2. Carlo Festuccia
3. Simon McIntyre
4. James Cannon
5. James Gaskell
6. Sam Jones
7. George Smith
8. Nathan Hughes

16. Ashley Johnson
17. Tom Bristow
18. Ian Williams
19. Will Rowlands
20. Guy Thompson
21. Thomas Young
22. Alex Rieder
23. Dan Robson
24. Alex Lozowski
25. Brendan Macken
26. James Downey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar