Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 22 september 2015

VM

Redan har så mycket hänt fast det är så kort tid av vm som är spelat.

Japan har skrällt mot Sydafrika.

Fijis spelare står och gråter till nationalsången.

Samoas spelare hedrar Sydafrikas gamla spelare med sång och guard of honour.

Georgien vann sin match.

Mycket publik och inga poliser :)

massor av rugbysnack överallt. kom till jobbet idag och jag är nog den enda som är involverad i rugby men idag fick jag frågor kring matcherna och regler mm. Folk hade tittat på rugby i helgen och skulle se fler matcher. Bara massor av positivt.

Roligt för rugbyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar