Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 20 mars 2016

F18

Svenska F18 landslagets framgångar i England.
swedenF18

Sverige F18

2016-03-20 10:42
Vi är stolta att presentera morgondagens seniorrugbyspelare som idag gjort oss tränare och lagledare mycket glada och nöjda över deras insatser i Rosslyn Park sevens tournament. 
  • Uppdaterad: 2016-03-20 10:51

Två vinster och två förluster mot Englands AASE girls betydde en semifinalplats och till slut en delad tredjeplats. Följande spelare gjorde alla en fantastisk insats och höjde sig själva flera steg och vi ser verkligen fram emot deras fortsatta insatser i svensk damrugby: 

Nora Ahlström-Pingvin RC, 

Mathilde Barlach-Malmö RC, 

Moa Henningsson-Erikslund rugby, 

Isa Juntilla-Vänersborg RK, 

Sara Jönsson- Vänersborg RK, 

Sanne Mossberg-Vänersborg RK, 

Minnona Nunstedt-Vänersborg RK, 

Moa Olsson-Enköpings RK, 

Louise Sandqvist-Malmö RC, 

Daniela Silivigna-Trojan RK, 

Elin Sterner-Malmö RC. 

Lynnia Robertsson-Tatu, Vänersborgs RK.
 

Resultat:
Neath Port Talbot College-Swedish girls 7-24 

Poänggörare, Nora 10p, Minnona 5p, Elin 5p, Lynnia 4p
 

 

Bishop Burton College-Swedish girls 22-5 

Poäng,  Elin 5p
 

 

Swedish girls-Worthing College 29-12 
Poäng,  Minnona 5p, Daniela 10p, Elin 5p, Lynnia 9 p

 

Semifinal: Hartpury College-Swedish girls 36-7
Poäng,  Minnona 5p, Lynnia 2p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar