Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 17 mars 2016

Nora

Pingvinspelare till Rosslyn Park

Imorgon spelar Sveriges F18-landslag/akademi världens största skolrugbyturnering i London. Nora Ahlström deltar för andra året i Rosslyn Park sevens tournament för ‘Swedish girls’ som är lagets deltagarnamn. Tjejerna kommer att få möta lag som går på rugby college och som tillhör Englands absolut bästa rugbyspelare i denna ålder. Sverige är på plats för att förbereda de svenska spelarna på kommande EM som spelas i Frankrike i september. 

 

Prenumerera på Pingvins nyheter via Email

Skriv in din email adress för att prenumerera på Pingvin Rugby Clubs nyheter.

Gör som 44 andra, prenumerera du med.

Arkiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar