Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 23 mars 2016

Ny svensk Rugbysida på FB

SPRID GÄRNA DEN HÄR SIDAN!! : ) GÖR SÅ HÄR..........
1. Gå in på "Rugby Friends and Oldies in Sweden" på din mobil o 
2. öppna "Lägg till medlem" o alla dina vänner som kommer upp. 
3. Markera dina "rugbyvänner"o tryck "klar"
4. Alla du markerat blir då nya medlemmar på den här sidan : ) 

VI TILLSAMMANS kan göra skillnad! 
Det finns många olika Oldies sidor på nätet i klubbar och i regioner. TANKEN med den här sidan är att "alla" kanske kan samlas på den här sida (också) så VI alla kan få info från olika arr o turneringar som t.ex "VALHALLA TROPHY 23 april 2016 i LUND!" o andra arrangemang som landskamper för de olika landslagen mm. För det finns säkert äldre spelare runt om i Sverige som vill vara med o bidra på olika sätt som att närvara lr stödja ekonomiskt lr bara följa vad som händer.....?
https://www.facebook.com/groups/1129907937042482/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar