Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 11 mars 2016

Rugbyhelg!

Nu drar snart rugbyhelgen igång....
07:35   superrugby startar!
ikväll är Premiership igång, Lördag är det kick off och sponsorträff och matcher i Six nations, Premiership, super rugby, Top 14
Söndag är det Sverige Vs Danmark U18 i Trelleborg och träning för pingvintränarna med mentorcoachen samt matcher i Six nations, premiership, top 14

puh... ser ut att vara en del att hålla reda på inför helgen....
Måste hinna göra klart min presentation jag skall ha klar till Lördagens sponsorträff men det löser väl sig :)
Kanske hinna stryka en skjorta också :)

Skall bli väldigt roligt att sätta igång samarbetet med Dave Cockburn som mentorcoach för Pingvin.
Nu har vi en chans att höja hela klubben på bred front och hitta gemensamma träningar och metoder för hela klubben.

Känns skönt att säsongen sätter igång på allvar nu så att alla hjul börjar rulla. Väldigt spänd på vad det kan ge under året med alla de projekt och evenemang vi har på gång.

Rugby a Way of Life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar