Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 27 mars 2016

Påsklägret på Pingvin

En underbar rugbyhelg för ungdomarna lider nu mot sitt slut. Lions Sports Academy har gjort ett suveränt jobb med våra yngre förmågor. En toppenhelg med mycket skratt och mycket träning. Fantastisk skoj att se så mycket rugbyglädje trots hårda och långa träningar. Också roligt att se så många föräldrar och vuxna som hjälper till och tittar på. Suverän mat från Tre Lyktor hjälper ju naturligtvis till för att hålla humöret uppe!
Man blir glad när man kommer upp på klubben och möts av glada barn och vuxna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar