Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 21 mars 2015

Årsmöte!

Då var förbundets årsmöte avklarat!
Roligt och intressant att träffa alla rugbymänniskor. Bra möte med intressanta diskussioner och bra andemeningar! det känns som om att de som var på plats hade ungefär samma åsikter med små detaljer som skiljer sig men alla vill vi samma väg vandra!
Mer rugby, fler rugbyspelare och massor av härliga sociala rugbymänniskor!
Nu bär det iväg till nästa träff på Dubliners och troligtvis se avslutningen på Six nations...... där allt fortfarande är öppet.
Mer info om årsmötet kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar