Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 26 mars 2015

Planeringsresa!

På Lördag är det återigen dags för Pingvins planeringsresa där vi turar till Sazznitz och hinner prata igenom de kommande åren och vad vi vill med vår förening!
Årets tur kommer jag att försöka göra lite annorlunda och för att få oss att tänka i nya banor.
I flera år har vi följt ett visst mönster och nu börjar jag känna att det är dags att bryta dem och se vad vi åstadkommer med nya ögon och lite nya röster. Skall bli extra skoj med nya människor som skall med på resan då får vi chansen att få helt nya perspektiv på saker och ting.
Planeringen har jag hållt lite för mig själv just med tanke på att jag vill ha så många "fräscha" ögon och hjärnor som möjligt för att helt enkelt kunna tänka och se lite utanför "boxen".
Det är nu vi har chansen att forma de kommande åren och med allt som händer i rugbysverige för tillfället så gäller det att hänga på!
Ser framemot en givande och intressant Lördag, men först en hyperspännande fredagkväll COYW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar