Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 28 mars 2015

Trött!

Hemma efter en lång och intensiv planeringsdag med Pingvin. Fantastiskt bra. Allt från smått till stort. Ekonomi till verksamhet.
Hur tar vi nästa steg?
Vad vill vi 2016 och framåt?
Vem gör vad?
Hur blir vi fler?
Hur blir vi bättre?
Och massor av andra frågor.
Sen naturligtvis hann vi av och handla lite gott på vägen :)
Kanonbra blandning av erfarna rävar till helt nya ögon inom rugbyn!
Dagen har gett mig kanonmycket nyttigt som jag bär med mig under året och i framtiden. Det väcker genast nya tankar och idéer.  Hoppas bara alla har orkat med mitt tjat och styrande idag... det är inte helt lätt att hålla fokus och bli tillräckligt konkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar