Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 21 mars 2015

Upp och iväg.

Dags för avfärd till huvudstaden och Rugbyförbundets årsmöte! Blir säkert en intressant  dag. Full six nations idag..... vem vinner?
Idag går TUP träningen i Lund med förhoppningsvis många deltagare. Tror det är viktigt att spelarna i de olika klubbarna träffas på detta viset och inte bara som motståndare. Då bygger mer förståelse och rugbykultur.
Ikväll är det även fundraiser middag för stiftelsen Pingvins framtid. Hoppas ni får ett bra evenemang och får in bra med pengar till kommande stipendiater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar