Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 4 maj 2016

Damernas 7´s landslag till Frankrike

Stanislav 7s

Dam VII till Frankrike

2016-05-03 06:18
Sveriges 7's damlandslag spelar i helgen Stanislas Sevens i Nancy, Frankrike som en förberedelse inför sommarens två Europacuper.
  • Uppdaterad: 2016-05-03 06:23

Följande spelare är uttagna:
Emilia Kristensson (C)
Victoria Pettersson
Carina Trinh
Tova Derk
Sanna Westman
Emelie Hellgren
Kerstin Lövendahl
Emma Skagen
Moa Wejle
Sara Jacobsson
Frida Nilsson
Mikaela Francke Rydén

Head coach: David Mobbs
Manager: Anna-Lena Swartz
Physio: Jonas Toresäter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar