Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 14 maj 2016

Pingvin B

Pingvins B lag spelade idag en jämn och rolig match mot Lugi, dessvärre lyckades Lugi klämma in ett försök i slutet så matchen slutade 24-26. Men en rolig match att titta på och fantastiskt att se så många Pingviner igång. Också en väldigt trevlig 3:dje halvlek!
Stort tack till James Mansell som håller ihopa gamlingar och ynglingar på ett föredömligt sätt på och utanför plan!


Streamingen strulade mitt i andra halvlek så jag fick övergå till vanlig film och de lägger jag upp efterhand på You tube
https://www.youtube.com/channel/UCU6HU2TBD4K3lYVNpSfj4MA


Skall fundera vidare på nästa steg med streaming mm för att förbättra kvalite mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar