Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 1 maj 2016

svidd

Japp idag blev man lite "svidd" i skinnet! solen gassade och massor med rugby. Pingvin spelade på massor av planer samtidigt och jag har mest uppfattat glada miner och roligt med matcher.
Har försökt filma lite här och där och så fort jag fått laddat upp filmerna kommer de att hamna på:
https://www.youtube.com/channel/UCU6HU2TBD4K3lYVNpSfj4MA


Solen sken och jag är ganska matt i skinnet efter dagen. Gott med en öl i solen iklädd min vackra Pingvin Bucket hat!
Dags att ladda för morgondagens styrelsemöte. Hoppas Matthew Keane har vaknat nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar