Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 20 maj 2016

Norrköpings laguppställning inför helgen

Laget som klär på sig den svartröda dressen i morgon:
1. Anders Bergmark
2. Anton Sköldh
3. Aladdin Bakbouk
4. Jonas Zengler
5. Gustav Romeling
6. Henrik Wilhelmsson
7. Sami Paulsson
8. Sebastian Nockmar
9. Linus Clarén
10. Matthew Wyndham
11. Christoffer Nilsson
12. Mattieu Spens Cossin
13. Tom Grubisic
14. Hugo Söderqvist
15. Viktor Engström
16. Johan Tidholm
17. Fredrik Skärstrand
19. Marcus Garpehäll
20. Ehsan Deldari
 
Manager    Pasi Niemelä
Coach        Henrik Ek
Ass. coach  Anton Grubisic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar