Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 18 maj 2016

Ny helg och mer rugby!

Japp ny helg på G!

På Lördag spelar damerna omgång 3 av sitt 7´s kval för Syd i Trelleborg.
Skall sända det Live på:
http://www.youtube.com/channel/UCU6HU2TBD4K3lYVNpSfj4MA/live


Skall se om jag kan få till kvaliten med mindre lagg denna gången....

På Lördag spelar Pingvins B-lag match i Lund mot Lugi. Returmötet efter förra helgens jämna match.
Troligtvis spelas denna match in och läggs upp på senare under helgen:
https://www.youtube.com/channel/UCU6HU2TBD4K3lYVNpSfj4MA


På Lördag spelas också en del allsvenska matcher(Hoppas jag!)

Skall bli spännande att se var lagen står i år!

Wasps spelar Semifinal på Lördagen mot Chiefs vilket blir en tuff match!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar