Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 12 maj 2016

Vad händer i Helgen?

Det är ganska tyst kring vad som händer i rugbysverige... vi är i säsong nu!!!


Så vad händer då i helgen?
Jo Landskamp i Enköping mellan Sverige Vs Holland


Damerna spelar kvalomgång i Sweden 7´s


Herrarna spelar semifinaler i Sweden 7´s






Div 2 Mälardalsserien spelar enligt nedan


Div 2 Syd spelar
Lör 14/05 2016
15:00Pingvin - Lugi Lions RFC


Pingvin U18 spelar match mot KRA i Köpenhamn på Söndag kl 14:00


Dvs massor av Svensk rugby att ha koll på!


Vill man istället njuta av rugby från utlandet så kan man tex njuta av Superrugby enligt nedan:

Ha en Skön rugbyhelg alla!
Själv skall jag njuta av solen i Ronneby på Söndag och en B-lagsmatch på Lördagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar