Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 10 december 2015

Lucka 10



nisse

Namn: Nils Nilsson

Roll i förbundet: Ordförande på förbundsårsmötet F.D medlem av valberedning, revisor och ledamot av förbundsstyrelsen

Ålder: 56

familj: singel

ort: Partille

yrke: fastighetsansvarig

klubb: Spartacus

rugbybakgrund: Började träna 1969, första matchen 1970

bästa rugbyminne: Matchen mot Llalelny på Stragde Arms Park inför 7000 åskådare

 

 Vad innebär din roll i förbundet, vad gör du?

 Leder förbundsårsmötet

Vad får dig att vilja ge av din tid för svenska rugbyförbundet?

 Den unika sociala atmosfären.

 Vad är den största utmaningen för svensk rugby? 

Att växa.

 Var hoppas du att Svensk rugby är om 10 år?  

Att det är ett självklart val för våra  ungdomar; flickor och pojkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar