Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 12 december 2015

Nu får dom väl för fan ge sig!

Dom har precis fått i runda slängar 2 miljoner i förra veckan och nu skall de ha mer.....

Jag blir riktigt förbannad då jag vet många andra idrotter som inte får ens en bråkdel av detta. Sen tycker jag det är skandal att kommunen skall stötta ett rum till sponsorerna det får väl klubben själv göra. Fler planer???? FC Trelleborg som har flest ungdomar i sin fotbollsverksamhet får inga nya planer.
Fler omklädningsrum... Pingvin har inga....
Blir riktigt förbannad och upprörd så här på Lördagsmorgonen. Nu får det vara nog det finns många andra sporter och föreningar som behöver detta stöd från kommunen istället för TFF. Många föreningar som ger mycket mer tillbaka till kommunens invånare än TFF.
Dags och ta nått lugnande..........
Va fan tror dom, att det är en öppen plånbok och bara att ta???
Alla andra får nerdragna budgetar och indragna bidrag men de bara tar mer....
Indirekt innebär detta att TFF får mer pengar att betala spelare med... Istället för att andra föreningar får bättre förutsättningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar