Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 12 april 2016

Fler nyheter från förbundet.... rena julafton idag :)

Ekonomiska bestämmelser 2016


SRF´s Förbundstyrelse har beslutat om 2016 års Ekonomiska bestämmelser. Läs bestämmelserna här http://iof3.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_151675/cf_104/EB2016.PDF
Bland nyheterna märks:
  • Justerade tävlingsavgifter.
  • Nya licensavgifter för Ungdom och Barn.
  • Ingen domarutbildningavgift för 2016.
  • Adminstrationsavgift för expresshantering av tävlingsärenden.
  • Fler Påmminnelseavgifter.
  • Höjd maxnivå Straffavgift.
Årsavgift ska vara inbetalat senast den 1 februari.
Tävlings- och domaravgifter ska vara inbetalt senast den 1 mars.
Laglicensavgifter ska vara inbetalat senast den 1 april.
Om inte erforderliga avgifter betalas innan seriestart kan lag bestraffas med straffavgift eller uteslutning.
Personlicensavgift och övriga adminstationsavgifter för övergångar mm ska vara betalade innan spelare blir spelklar,

Betalning sker till Svenska Rugbyförbundets Bankgiro 986-9058. Ange vilken förening och avgift som avses.
Uppdaterad: 2016-04-12 18:46
Skribent: SRF´s Kassör
Epost: kassor@rugby.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar