Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 15 april 2016

Minnenas Fredag

Satt och bläddra lite löst och då dök denna videon upp från en av våra Tourer :)
Den touren var det U16 vi spelade. Tigers hjälpte oss att arrangera touren och placerade oss på Marriot hotell :)
Många glada minnen och roligheter men det stannar på Touren!
En rolig match mot Coalville där tränaren Dave sa till grabbarna efter att de gjort för många försök att endast Kabbe fick göra försök. Han trodde att han var tydlig med att det var ett skämt men grabbarna fattade inte det så de arrangerade om och fixade så helt plötsligt var vår winger inne mitt i smeten och fick varje boll och då utbrister Dave Va fan gör Kabbe där inne han skall ju spela på kanten.... men försök blev det :)
Vi gick på premiershipmatch mellan Tigers och Saracens som tyvärr var lite tråkig men i halvlek blev vi inkallade på plan och blev fotograferade med Geoff Parling!
Som vanligt hade vi coachclass denna gången med Tigers academytränare.


Ja det var en underbar resa! Hoppas det går vägen i år också då siktar vi på Irland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar