Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 26 april 2016

Nu är vi på G!

Igår drog P18 nya tränare igång sin säsong i Sverige med P18.
Vi sjösatte skolprojektet i Trelleborg med hjälp av Skåneidrotten!
Vi fick beslutet om att gå vidare med planutökningen och nytt klubbhus från Fritidsnämden.
Första 7´s kvalet gick bra och kick offen på kvällen verkar ha varit lyckad ;)


Ja det händer mycket och allt på en gång som vanligt.
Det är väldigt trevligt att säsongen nu återigen är igång och att alla samlas på Pilevallen igen. Det märks på träningar och allt att där är mycket folk och intresset stiger i Trelleborg.


Det var faktiskt första gången på länge som jag tyckte det var roligt att titta på 7´s. Jag har alltid tyckt om 15 manna mer och inte riktigt fastnat för 7´s. Men jag tror faktiskt att damerna och herrarna ändrade min inställning till ´7´s lite i Lördags med deras trevliga och underhållande spel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar