Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 20 april 2016

Pilevallen next step.....

Rugbyplan

I Trelleborg finns en rugbyplan och två ungdomsplaner på Pilevallen.
Rugby på Pilevallen i Trelleborg.
FOTO: MARIA TIGERSCHIÖLD LICENS:Creative Commons Erkännande Dela likaRugby på Pilevallen i Trelleborg.


Förslag på utökning av Pilevallen

På fritidsnämndens sammanträde 19 april beslutades att ge förvaltningschefen i uppdrag att genom serviceförvaltningen beställa en förprojektering och kostnadsberäkning av den föreslagna utökningen av Pilevallen.
I kostnadsförslaget ska beaktas placering av ett nytt klubbhus för Pingvin Rugby Club med ett längre nyttjanderättskontrakt inom befintligt område för att möjliggöra för föreningen att uppföra en ny byggnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar