Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

tisdag 26 april 2016

Landskamp på Lördag

På Lördag spelar Sverige mot Ukraina i Kiev


Laget enligt nedan:


Lars Tunestål, Pingvin RC
Joshua Brown, Cobham RFC
Andreas Persson, Pingvin RC
Jorge Campos, Uppsala RFC
Mark Beveridge, Stockholm Exiles RFC
Marcus Teodor Loxvi, Hammarby IF RF
Alexander Rappestad, Norrköpings RK Trojan
Oscar Larsson, Pingvin RC
Daniel Chamberlain, Stockholm Exiles RFC
Sean Burke, Stockholm Exiles RFC
Andrew Daish, Old Albanian RFC
Måns Derk, Södertälje RK
Sami Paulsson ©, Norrköpings RK Trojan
Andreas Nilserius, Södertälje RK
Fredrik Enstad, Södertälje RK
Robert Persson, Hammarby IF RF
Alfred Meitmann, Pingvin RC
Dustin Eaton, Stockholm Exiles RFC
Philip Murphy, Corrinthians
Jimmie Rissanan, Vänerborgs RK
Oliver Callaghan, Amstelveense RC
Ian Gowland ©, Stockholm Exiles RFC
Fredric Austa, Södertälje RK

Reserver på hemmaplan:
Tobias Stråhle, Enköping RK
Jonas Zengler, Norrköpings RK Trojan
Sebastian Nockmar, Norrköpings RK Trojan
Andreas Austa, Södertälje RK

Lagledning:
Mike Carruthers
Massey Tuhakaraina
Ulrica Nyström
Bengt Åke Lund
David Hoade
Gunnar Mattiasson
Kanogo Njuru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar