Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

söndag 5 april 2015

COYW!

Idag smäller det avspark 16:15 Toulon Vs. Wasps.
Pratade med damlandslagets tränare Mobbs igår och han trodde att någon av de Engelska lagen skulle skrälla och vinna på bortaplan, men han trodde det skulle vara Northampton eller Saracens. Igår förlorade både Northampton och Bath. Idag är det dags för Saracens att möta Racing Metro och Wasps skall möta Toulon.
Jag vet att det är Wasps som kommer att skrälla! trots att inte Wade och Hughes är med men vi har fått tillbaka Haskell och det kommer att göra stor skillnad. Sen spelar Wasps även med sin lovande unga 10:a Alex Lozowski håll ett öga på honom!

Avspark Racing Metro Vs Saracens 13:45
Toulon Vs. Wasps 16:15

COYW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar