Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 29 april 2015

Seriepremiär

Tagit detta direkt från Pingvins hemsida pingvin.nu

kickoff
På lördag den 2 maj smäller det!

Herrarna och damerna har äntligen seriepremiär! Läktaren står uppvärmd, grillarna är igång och ölen står kyld i väntan på publik. För att sätta lite extra rugbyprägel på dagen ordnar Pingvin Rugby Club flera andra aktiviteter, så sätt på er pingvinkepsen, plocka med er barnen, lasta upp farmor och kom ner till Pilevallen!

12:00 Öppen B-lagsträning för alla som vill prova på rugby. Aktiva som nybörjare. Damer som herrar. Kom upp och prova!
13:00 Sponsormiddag
13:00 Damerna tar i Skånes namn emot Vänersborg
14:40 Uppvisningsmatch Pingvin U8 och U10
15:00 Herrarna tar emot Södertälje

Välkomna upp till Pilevallen för en heldag med rugby.

Rugby is a Way of Life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar