Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 27 april 2015

Måndag morgon

Puh! trött som vanligt när det är Måndag. Tänker alltid innan helgen oh vad skönt med helg då skall jag ta det lugnt och vila upp mig, när jag sen kommer tillbaka på Måndag morgon lika trött som vanligt inser jag att det har ju inte alls varit lugnt....
Jag lär mig aldrig tror jag. Det händer hela tiden någonting. I lördags var vi med Sigges rugbylag U16 i Odense vi körde kl 7 från Trelleborg och kom hem 17:30 med andra ord en heldag. Söndagen blev en sjukhusdag för större delen av familjen för att kolla Sigges handled men den var ok däremot hittade de en gammal fraktur i ena ringfingret! Helt ok resultat efter 5,5 h på sjukhuset.........

Dags för ny vecka, sitter på jobb och funderar på allt som måste göras och kollas inför helgens matcher och evenemang.
Torsdag skall det firas Valborg
Fredag är det Loppis och vuxenkväll på Pingvin
Lördag är det seriepremiär på Pingvin för både damer och herrar samt sponsormöte och en ungdomsmatch.
Innan det så skall det försökas fixas med tröjor, bemanning, licensieringar, sponsorerna, lägenhet.
Och naturligtvis så skall jag hinna med alla andra mail som kommer kring allt annat.

Hemma vill jag bara komma vidare med alla små projekt jag startat i trädgården men som vanligt handlar det om tid och pengar.....

På jobb skall jag försöka hinna med att vara i Hässleholm, Lund och Malmö denna veckan....

Känns som det inte kommer att vara brist på arbete denna veckan. Den största utmaningen nu för tiden  är nog att inte glömma bort någonting i det kaos som pågår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar