Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 24 april 2015

Redo för helgen

Japp nu börjar allt falla på plats.... matat in de sista tipsligorna så långt jag kan. Planerat maten inför morgondagens rugbyäventyr till Odense och växlat pengar till ev sportdryck :)
Fått koll på laget och bilar och stämt av så alla är licensierade. Nu är det bara att hoppas på bra väder och att killarna är på hugget imorgon!

Imorgon spelar dessutom Pingvins damer 7´s kval i Växjö. I förra kvalet var de obesegrade och slog faktiskt svensk rugbys dominanter Göteborg. Hoppas att allt går bra för dem imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar