Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 24 april 2015

Konstiga Drömmar

Jag har alltid dröm mycket och gått i sömnen. I natt drömde jag att jag vunnit drömvinsten(får nog spela lite till helgen och hoppas på att det var ett tecken).
det var många sköna miljoner. Dels renovera jag upp hela huset och byggde till det "lite". Äntligen fick jag till det med källaren som jag fick utgrävd och inredd till mitt eget lilla bibliotek och whiskyrum....
Fick naturligtvis möjlighet att renovera upp hela Pingvins klubblokal och bygga en helt ny rugbyarena på Pilevallen med ny läktare, restaurang, ordentliga faciliteter med omklädningsrum, gym, utbildningslokaler mm.

Trist att man skulle vakna igen bara.....
Hoppas på helgen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar